суббота, 31 декабря 2011 г.

Новогодние анекдоты

Погода далеко не зимняя, но с фактом не поспоришь - завтра Новый год!!! Вчера провел на работе голубой огонёк, но до анекдотов, из - за насыщенности программы, дело так и не дошло. Решил выложить Новогодние анекдоты в блог , авось Вам понравятся... Анекдоты на "державній мові", поскольку придерживался установленных правил...



Після зустрічі Нового року дружина сперечається з чоловіком, кому з них мити посуд. Дружина говорить:

- Давай тепер мити посуд по черзі! У цьому році твоя черга.



Мужик прокидається вранці зі страшного бодуніща. Запитує дружину:

- Новий рік минув?

- Пройшов.

- А яке сьогодні число?

- Друге січня.

- А перше було?



Щороку 31 грудня ми з друзями ходимо до лазні. І не тому, що традиція в нас така, а тому, що кожного разу, запитуючи у дружини дозволу привести на свято друзів, кожен з нас чує у відповідь традиційне:

"Ідіть ви всі в баню!"



У новорічну ніч мама вмовляє свого маленького синочка лягти спати:

- Дивись, он і тітки в телевізорі вже разздеваются ...



Сидить мужик в барі під Новий Рік, раптом бачить заходить його друг з кефіром і стаканчиком і питає:

- А ти чого тут один?

Мужик відповідає:

- Так ось вирішив в барі Новий Рік провести, сідай, вип'ємо!

- Не, я краще кефірчика поп'ю ...

- Так ти че, Новий Рік адже ...

- Ну і що, от скажи ти Новий рік минулий пам'ятаєш?

- Так, пам'ятаю

- А я ні!



Люба, що подарувати тобі на Новий рік?

- Ой, милий, ну я навіть не знаю ...

- Добре, даю тобі ще рік на роздуми.



У сім'ї було двоє дітей - один песиміст, а інший оптиміст. Наближається новий рік. Вирішили їх батьки "вирівняти", ну щоб не такі крайнощі були, і приготували подарунки: песимісту конячку, а оптимісту купу кінського гною. Вранці діти прокидаються ... Песиміст:

- Hyyy, конячкааа ... Маленька, а я хотів велику ... коричнева, а я хотів сіру в яблуках ... Дерев'яннааааааааа, а я хотів живyyyуууу ...

Оптиміст:

- А y мене ЖИВА! Тільки втекла!



Дід Мороз, вже гарненький, приходить по черговому виклику:

- Щоб ти хотів, милий хлопчик, у подарунок? Дитина, ні слова не кажучи, б'є Діда Мороза по пиці.

- Хлопчик, за що?

- А це за минулий рік.
С Новым годом!!!

Комментариев нет:

Отправить комментарий